Kontakt

Kontakta oss

Vill du kontakta oss? Vi hör gärna från dig. Så här kan du nå oss.

Kontaktinformation

Distriktsansvariga

Kristina Wetterdal

Account Manager / Medical Advisor Wound Care Tel: 0725-16 71 47 Email:

Distrikt

Stockholm

Sofia Spetz

Account Manager Tel: 0761-12 64 67 Email:

Distrikt

Halland, Jönköping, Kalmar, Östergötland

Cecilia Hafvenström

Account Manager Tel: 0727-35 53 22 Email:

Distrikt

Uppsala, Dalarna, Örebro, Gävleborg, Västernorrland, Jämtland, Norrbotten, Västerbotten

Kristina Lobensteijn

Account Manager Tel: 0720-60 40 60 Email:

Distrikt

Västra Götaland, Värmland

Carina Wegler

Account Manager Tel: 0761-01 76 11 Email:

Distrikt

Stockholm, Sörmland

Robert Magnusson

Account Manager Animal Care Tel: 0737-55 03 15 Email:

Distrikt

Sverige, Norge, Danmark

Skicka ett meddelande till Kristina Wetterdal

Skicka ett meddelande till Sofia Spetz

Skicka ett meddelande till Cecilia Hafvenström

Skicka ett meddelande till Kristina Lobensteijn

Skicka ett meddelande till Carina Wegler

Skicka ett meddelande till Robert Magnusson

Kontaktinformation

Adress
Abigo Medical AB – en del av Essity
Besöksadress
Mölndals Bro 2, Mölndal

www.essity.se

Kontakt
Tel: 031-748 49 50
Email: info@sorbact.se

Produktreklamation

Lämna in en produktreklamation

Tack för att du valt att rapportera en produktreklamation. Din feedback är viktig för att säkerställa kvaliteten och säkerheten hos våra produkter. Följ instruktionerna nedan när du skickar in din reklamation via e-post till complaints@abigo.com

  • Information om rapportören (namn, e-postadress, telefonnummer, land).
  • Organisationsinformation, om tillämpligt (organisationsnamn, internt reklamationsnummer).
  • Produktinformation (produktnamn, produktreferensnummer, batch-/LOT-nummer, utgångsdatum).
  • Berörda kvantiteter – specificera vilken enhet som är berörd (förband, primärförpackning, sekundärförpackning).
  • Datum för när händelsen blev känd och datum för när händelsen inträffade.
  • Har produkten använts?
  • Beskrivning av problemet. (Vänligen beskriv problemet så tydligt och detaljerat som möjligt, inklusive produktfel och/eller kliniska tecken om tillämpligt. Informationen kommer att behandlas strikt konfidentiellt).
  • Blev någon användare eller patient påverkad av skada eller obehag på grund av händelsen? Om ja, vad är det nuvarande tillståndet för patienten/användaren? Produktstatus (tillgänglig, använd, kontaminerad, kasserad).
  • Bifoga fotografier eller video av händelsen (produktfelet och/eller det kliniska tecknet).
  • Finns prover tillgängliga?
  • Önskar du få ett svar på denna reklamation? Om ja, vänligen se till att du har fyllt i din kontaktinformation.

Tack för ditt samarbete. Vi uppskattar ditt engagemang för produktsäkerhet och kvalitet.

Unsupported browser

This site probably won't work great in Internet Explorer. We generally only support the recent versions of major browsers like Chrome, Firefox, Safari and Edge.